Cytaty, Rozwój duchowy

Czytaj Cytat niekoniecznie Tacyta… :)

“To travel is to take a journey into yourself.” – Danny Kaye

“Podróżować oznacza odbyć wędrówkę do swojego wnętrza” – Danny Kaye

Jestem ciekawa jak to u was wygląda. Zajrzeliście choć raz do własnego wnętrza. Odpowiedzieliście sobie kiedyś na pytanie:

Kim jestem?

Z pozoru banalne pytanie, ale odpowiedź nie zawsze jest łatwa. Trudność polega na tym, że odpowiedzią nie jest podanie zawodu np. „Jestem lekarzem”.

Zastanów się, kim jesteś. Odbądź podróż w głąb siebie. Może odkryjesz coś nowego?

Czy ja wiem kim jestem??
Tak, znalezienie odpowiedzi na to pytanie zajęło mi kilka lat. Może kiedyś o tym napiszę, tymczasem wolę dzielić się tym „odkryciem” tylko podczas sesji, gdy jestem zapytana o to przez moich klientów. 🙂

Jeśli chciałbyś odkryć kim jesteś i odbyć podróż w głąb siebie, zapraszam na sesję C4E.

Dodaj komentarz