Cytaty, Inspiracje, Kreatywność, Rozwój osobisty

Czytaj cytat… niekoniecznie Tacyta… ;)

quote
coloured by Anna Maria W. Fardella

The Great pleasure in life is doing what people say you cannot do. – Walter Bagehot

Po naszemu:

Największą przyjemnością w życiu jest zrobić coś, o czym ludzie mówią, że jest niemożliwe. – Walter Bagehot

Czy zgadzasz się z tym cytatem?

Ja zgadzam się w 100%, co więcej wdrożyłam tą zasadę w życie. Z jakim rezultatem?
Jak najbardziej pozytywnym! Robię w życiu to, na co mam ochotę. Nie słucham „dobrych” rad znajomych, którzy mówią: „Nie uda Ci się.”, „Co to za głupi pomysł.”, „Nie masz na co tracić kasy?” itd.

Jako przykład podam moją historię z fotografią…

Nie jestem zawodowym fotografem. Ukończyłam jedynie roczny kurs w tym zakresie. Zawsze lubiłam robić zdjęcia, ale nigdy nie wiedziałam dlaczego jedno jest ładne, a drugie do niczego. Kurs bardzo mi w tym pomógł. Niektóre z moich zdjęć możesz obejrzeć TUTAJ.

Kurs pomógł mi w takim stopniu, że moja foto-książka w 2016 roku zdobyła drugie miejsce w konkursie „Twoja CEWE Foto-książka”, oraz nagrodę Jury na najlepszą foto-książke grudnia 2016
Wygrałam aparat fotograficzny i kubek! 🙂
Tą samą książkę wydałam w ponad 300 nakładach i sprzedałam połowę z nich. Dlaczego nie całość? Bo nigdy nie promowałam mojej foto-książki.
Książkę wydałam sama, bez żadnych redaktorów tekstu, grafików itp., a wydrukował mi ją mój wujek, który ma drukarnię.
Porwałam się z motyką na słońce?
Nie sądzę. Mimo kliku niedociągnięć, moja foto-książka jest inspiracją dla wielu ludzi.
Mogę z dumą powiedzieć, że moja foto-książka znajduje się na polskich, włoskich, japońskich, niemieckich, francuskich i amerykańskich półkach, a osoby, które odradzały mi jej wydania, nie są już częścią mojego życia!
Oto fragment artykułu o mojej foto-książce:

Zdjęcia Anny Marii Fardelli wpisują się doskonale w kanon tematów podróżniczych czy krajobrazowych, niosą jednak ze sobą coś więcej. Poza dobrym warsztatem i wysoką jakością prezentowanych obrazów, w każdym z nich zawarta jest jakaś historia, jakieś przemyślenie, poparte dodatkowo notatką. Mamy więc szansę przypatrywać się tym niesamowitym widokom wraz z autorką, a przy okazji dać się ponieść filozoficznym rozmyślaniom. I choć trochę zapragnąć być tam z nią w tym miejscu i tej właśnie chwili. – Wojciech Ulman

Całość dostępna TUTAJ.
by Anna Maria W. Fardella
<p class="has-text-align-justify" value="<amp-fit-text layout="fixed-height" min-font-size="6" max-font-size="72" height="80">Na koniec dodam, że dokonałam czegoś jeszcze… Jest to gwóźdź do trumny dla moich "odradzców" jest to, że prowadzę szkolenia online w zakresie fotografii. Pozwalam amatorom poznać zasady "pstryknięcia" dobrego zdjęcia oraz jego obróbki na komputerze.<br>Na koniec dodam, że dokonałam czegoś jeszcze… Jest to gwóźdź do trumny dla moich "odradzców" jest to, że prowadzę szkolenia online w zakresie fotografii. Pozwalam amatorom poznać zasady "pstryknięcia" dobrego zdjęcia oraz jego obróbki na komputerze.<br>Czy jestem ekspertem w tej dziedzinie? To już określcie sobie sami. Ja wiem jedno: osoby uczące się u mnie zarabiają teraz na fotografii i/albo robią o niebo lepsze zdjęcia.<br><strong>Robienie niemożliwego to jest to!</strong>Na koniec dodam, że dokonałam czegoś jeszcze… Jest to gwóźdź do trumny dla moich „odradzców” jest to, że prowadzę szkolenia online w zakresie fotografii. Pozwalam amatorom poznać zasady „pstryknięcia” dobrego zdjęcia oraz jego obróbki na komputerze.
Na koniec dodam, że dokonałam czegoś jeszcze… Jest to gwóźdź do trumny dla moich „odradzców” jest to, że prowadzę szkolenia online w zakresie fotografii. Pozwalam amatorom poznać zasady „pstryknięcia” dobrego zdjęcia oraz jego obróbki na komputerze.
Czy jestem ekspertem w tej dziedzinie? To już określcie sobie sami. Ja wiem jedno: osoby uczące się u mnie zarabiają teraz na fotografii i/albo robią o niebo lepsze zdjęcia.
Robienie niemożliwego to jest to!

Dodaj komentarz